dilluns, 18 d’octubre del 2010

Olivera a Montesa

5 comentaris:

  1. L'altre dia, repartint electrodomèstics per Xàtiva, la meua ocupació habitual, vaig vore en una casa una gran foto d'unes olives. Era molt senzilla: el motiu ben enfocat, fons desenfocat i suau, un bon encuadre i una bona composició. I prou. I em va agradar.
    Vaig preguntar si era d'algú de la casa i em diguéren que no, que l'havien comprat.
    Això em va motivar a fer aquesta foto, que "copia" la idea que vaig vore, però que inevitablement és diferent (aquella no tenía una composició tan linial).

    ResponElimina
  2. Aquesta foto es una miqueta com tu... ximple XD

    ResponElimina
  3. Era broma, la foto no es tan ximple XDD

    ResponElimina
  4. També he de dir que fer fotos senzilles no és tan fàcil com sembla, això ho sap qui comença a fer fotos, que es troba amb grans sorpreses quan passa les fotos a l'ordinador.
    Moltes moltes vegades a la foto apareixen coses que no ens haviem adonat que estàven ahí, i que perjudiquen la imatge final perquè distrauen l'atenció, no aporten res i estropejen el missatge que volíem donar.
    Un bon enquadre (que elimine allò que no interessa), uns fons neutre i un desenfoc que dóne suavitat i vida però no distraga del tema principal (un bon bokeh), són elements que fan d'aquesta una foto senzilla però bonica.
    Es que si no ho dic jo no ho diu ningú, carai!

    ResponElimina